onsdag 10. juni 2015

LO - Cool Kid

Idag vil jeg vise dere en LO av lille gullet vårt.
Mange er hekta på Project Life. 
Jeg har enda ikke begynt, men siden jeg elsker PL kortene finner jeg stadig 
nye måter å bruke dem på.

 På denne layouten har jeg
scrappet bildene på lommescrappings kort. Og flere av elementene jeg har
scrappet med, er klippet ut fra scrappekortene. Som feks "Cool Kid",
kassetten, Right Now pilen og stjernene!

Hva jeg har brukt av scrappestæsj fra Landhandleriet, finner du under LO`en:
 

 


Fra Landhandleriet har jeg brukt disse godsakene:
Bazzill - Kraft Kartong
Project Life - Value Kit - Boys Rule
MT Washi tape - Border Deep Blue 
MT Washi tape - Gold Dots
Studio Calico - Enamel Dots


Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 
 

1 kommentar:

  1. Kjempekul LO med herlige bilder! Jeg gjør som deg - kjøper PL-kort, og bruker dem til alt annet enn PL-scrapping... :-)

    SvarSlett