tirsdag 5. mai 2015

Vårt lille Paradis...

 Vi tar alle valg...
Hver dag tar vi mellom 2500 og 10 000 små og store beslutninger... sies det...
Er det valg som er trygge,eller tør vi gå for det usikre???
Kan vi i ettertid se at det er feil eller var det rett for oss, der når vi tok det???
Det er ikke alltid lett å se i forkant...
og noen valg er gjerne lettere å se for de som står rundt oss
enn for den som står midt i et valg???
Og noen valg føles mer riktig enn andre :)
Det jeg har erfart er at når jeg har tatt ett valg, lukket en dør... har det åpnet så mange flere...

Et av valgene vi har tatt, var å kjøpe oss et lite feriested.
Jeg har i mange år ønsket å kunne ha et lite sted å reise til...
Det var jeg så heldig å ha som barn. Jeg kunne reise til
både besteforeldre og farmor/farfar.
Og jeg ønsket å gi vårt barn muligheten til å komme bort fra huset vårt.
Ett sted å reise til som bare er vårt.
Som står der og venter på oss, når vi har lyst å ta en tur.
Jeg kikket ganske mye i avisene en stund på annonser...
og en dag stod den der...
 En liten annonse av et spikertelt og campingvogn
et stykke unna der jeg ønsker drømmehytta en gang i tid...
Vi dro på visning og slo til...
Det er et av våre valg som vi ikke angrer på.... 
Og det er vårt lille paradis... Vårt lille fristed....
Det måtte dokumenteres, så her kommer en LO fra meg :)

Materialliste kommer under bildene:
 


Godsakene fra Landhandleriet som jeg har brukt på layouten:
 Echo Park Paper - 12x12ark - Creative Agenda - Watercolor Dots
MagicMonday Embellishments - Hverdagsmagi
Claudine Hellmuth - Studio Gesso
Divine Twine - Marineblå
Marens Perler
Studio Calico - Wood Veneer - Heart
 
Jeg håper du ble inspirert!
 
Ønsker deg en kreativ helg :)
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar