søndag 31. mai 2015

Minialbum - I am...

Idag vil jeg vise et minialbum jeg har laget til Ida:)

Min svoger har tatt så mange kule bilder av henne og de måtte bare brukes. 
Noen av dem har jeg brukt i dette minialbumet.

Landhandleriet har fått så mange stilige papirer og stæsj - som bare MÅTTE brukes :)
Og siden jeg elsker å lage minialbum, ble dette resultatet...

Hva jeg har brukt - kommer under bildene :) 





Dette er produktene jeg har brukt, 
 
American Crafts - 12x12ark - DIY Shop - Gold Dot Vellum paper
American Crafts - 12x12ark - DIY Shop - Gold foil on black paper
American Crafts - 12x12ark - DIY Shop - Gold Stripes on white paper
Simple Stories - Stickers - I am... - Chipboard Stickers
Simple Stories -  12x12ark -Stickers - I am... - Expression Stickers
Simple Stories - 12x12ark - Stickers - I am... - Fundamentals Stickers
Crate Paper - 12x12ark - Flea Market - Vellum Specialty Paper Gold
 
  
Ønsker deg en fargerik uke... 
 
Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 
 

2 kommentarer:

  1. Kjempelekkert album med nydelige bilder.
    Likte spesielt godt innslagene av gull :-)

    SvarSlett
  2. Gull er ikke tull, det er i alle fall sikkert. Knallfint album du har laga her, takk for titten

    SvarSlett