mandag 6. april 2015

Minialbum - kurs med Karine Cazenave-Tapie

Her kommer et minialbum som jeg begynte på ifjor i Paris...
Har omsider fått det ferdig :) 
Grunnen til at jeg ikke har fått det ferdig før, er at jeg syntes
albumet var litt "romantisk" og sart... og bildene jeg hadde tatt med til kurset - ble helt feil... 
Og som den "perfeksjonisten" jeg er... klarte jeg ikke å lage det ferdig :)

Jeg tok kurs med Karine Cazenave-Tapie :) 
Hennes stil digger jeg også ;) 
Det som er spennende på kurs er hva kursholder tenker i prosessen... eller faktisk ikke tenker... 
Om det er bildene som er utgangspunktet, produktene eller hva som er drivkraften :) 
Og så er det spenende med teknikker... 

Så slik ble det tilslutt....
Har bare tatt med noen sider:)







 




Nå er påskeferien snart over og vi er klar for hverdagen igjen....

Ønsker dere en fin uke :)

Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)




1 kommentar:

  1. Så kult minialbum. Liker fargene du bruker.
    Nydelig banner du har laget også.

    Håper du og dine har hatt en fin påske.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett