fredag 20. mars 2015

Kort - My everything

I dag vil jeg vise dere et kort som jeg har laget av restepapir.
Det er vel noe vi alle har rikelig av???
Jeg har også en del som jeg synes er for fin/for mye/ ikke riktig å kaste...

Bokstavene stanset jeg ut og sydde på med twine.
Bomullstråden er myk og lett å jobbe med.

Materialliste på hva jeg har brukt finner du under bildene.


Dette er produktene jeg har brukt fra Landhandleriet:
Bazzill Kartong - 12x12 - Hvit
American Crafts - 12x12ark - Dear Lizzy - Lucky Charm
TheTwinery - Bomullstråd - Maraschino
MagicMonday - Dots N`Stripes
Studio Calico - Wood Veneer - Arrows
 
Jeg håper du ble inspirert!
 
Ønsker deg en kreativ helg :)
 
 

2 kommentarer:

  1. Dette var bare skikkelig kult.
    Håper du har en fin søndag.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett