torsdag 26. mars 2015

AJ med Mumkaa

Idag vil jeg vise dere noen bilder av AJ`en jeg begynte å lage 
på kurset med Mumkaa ifjor i Paris :)

Har omsider fått laget den ferdig :) 
Følte at jeg hadde bilder som ikke passet til det jeg skulle lage... 
Og skriveren min tok kvelden rett før jeg dro, så bildene var veldig dårlig kvalitet på....
 
Mumkaa er ei herlig dame som lager de utrolige ting med bruk av de enkleste materialene... 
Digger stilen hennes.... 

Har du muligheten til å delta på kurs med henne... kan det absolutt anbefales :)





Er ikke ferdig å skrive på sidene her... men det får jeg gjøre seinere....


Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)

 
 

1 kommentar:

  1. Heisann søteste Bente.
    Dette var bare kanonstilig og jeg digger stilen din.
    Liker fargene og detaljene du har brukt.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett