mandag 16. februar 2015

Litt om livet.... og et Bryllupskort...

Blogger litt igjen...
Livet er vanskelig og vondt noen ganger.
Før jul mistet vi et familiemedlem - så plutselig, så brått og så uforståelig.
 
Men det var godt å sitte seg ned og få tankene bort et øyeblikk 
da jeg fikk en bestilling på et bryllupskort. 
Vanligvis gidder jeg ikke... 
Fordi det er vanskelig å vite hva folk ønsker og ikke minst skulle si hva det koster...  
Har du noen tanker om kort på bestilling? Hva tar du??? Hva er greit???

Her er kortet jeg laget:) 
Inspirasjon er ikke vanskelig å finne... 
Jeg kikker ofte innom Hilde aka Stempelgal  og MonaV scrappeblogg
Anbefaler en tur innom bloggene deres :)

Bryllupsstempel har jeg ikke noe særlig av, 
så mottaker skulle skrive noe personlig inni:)





Ønsker dere en fin uke:)
Ta vare på dine nære og kjære :)


2 kommentarer:

  1. Nydelig kreasjon du har laget her.
    Tenkte på deg før jul, vi mistet et familiemedlem vi også og rett før høytider blir sorgen ekstra stor.
    Sender deg mange gode og varme klemmer.

    Klem Heidi:):)

    SvarSlett
  2. Kjære Bente :-) Synes dette diktet er så fint: Ingen er med oss for alltid, til det er livet for kort, men minnene har vi til lindring når savnet blir for stort. Diger klæm, livet smiler nok snart til dere igjen :-) Når jeg lager kort på bestilling, pleier jeg å ta 80-100 kr for vanlige kort som er pyntet på alle sider. Hvis den som bestiller synes det er for mye, må de bare kjøpe vanlige kort på bokhandelen, som fort koster 40-50 kr!!!!

    SvarSlett