mandag 24. november 2014

LO - Nr1 Cutie...

Nå nærmer det seg desember med stormskitt.
 Det er en veldig koselig måned, men også veldig travel...
LO'en under her minner meg om sol og sommer.
 Bildene av snuppa vår er tatt i Spania i sommer.

Jeg elsker å lage LO'er med skarpe farger. De oser liv og glede...
 Som vår lille snuppe gir oss massevis av.

Har brukt digg fra Landhandleriet, hva jeg har brukt...
Finner du under bildene :)




Produktene jeg har brukt fra Landhandleriet er:
Dylusions Ink Spray - Bubblegum Pink
MagicMonday - Embellishments / Buttons - Solskinn pk
Nr1 limited edition fra julekalender.
MagicMonday - Neon Hearts - mixed pk

Jeg håper du ble inspirert!

Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)


1 kommentar:

  1. hvilken fargebombe da!! blir glad av å se sliktno! selv er jeg nok alt for dårlig på slike farger, men DIGGER å se hos andre... Fått med deg sørlandscrappen som skjer ila våren? *friste-friste*...hehe...ha ei finfin helg videre

    SvarSlett