onsdag 12. november 2014

Ei takknemlig snuppe.... og posekort

Jeg har sikkert nevnt det før... Men en god ting kan ikke nevnes for ofte...
Jeg er SÅ stolt og takknemlig over å være 
DT medlem hos Andrine & Marens Landhandleri.
De kuleste produktene som er å oppdrive på markedet, fantastisk service og sist men ikke minst personen bak jeg forholder meg til som er SÅ omtenksom, raus og ærlig, herlig. Tusen takk, Silje!
Denne gangen er jeg ekstra stolt. Vår datter, Ida elsker å lage kort og har også laget noen LO`er.  
Når jeg får de herligste DT pakkene i posten, er det noen ganger en kamp om å åpne dem. Hun synes også at det er så masse kule ting. Så da jeg skulle igang med posekortet, valgte hun først det hun ville bruke. Og det som er fantastisk er at det kreative omtrent bobler over hos henne. Og enda større ble det da hun oppdaget at hun er minigjeste DT hos Landhandleriet med sin pose. Den finner du lenger nede på siden... 
Landhandleriet har tatt inn papirposer i 2 ulike størrelser. De er perfekt til f.eks et kort som skal være fort ferdig. Eller de kan brukes til å være base for et minialbum... Eller som pynt på en LO. Som du skjønner har det mange bruksområder. Og det kan varmt anbefales. Posene finner du HER.

Produktene vi har brukt, finner du under bildene:)
   Min pose:






Ida sitt kort:


Dette er produktene de har brukt fra Landhandleriet:
Store Papirposer - Rosa Prikker & Marine stripe
Project Life - Value kit - Peace, Love & Sunshine
Studio Calico - Flag Paper Clips - Gul
Divine Twine - Gul twine & Ensfarget Gul
Manor House Creations blomster
 Ønsker deg en fargerik uke... 

Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar