lørdag 4. oktober 2014

DIY - Project Life MiniBook

PL kort er i vinden som aldri før... 
Jeg har ikke kommet igang med Procjet Life enda... 
Vet fortsatt ikke hvordan jeg skal gripe fatt i det... 
Skal jeg lage fra ferie i et album??? Bursdager??? 1 år??? 
Hva gjør du???

Har vært på kurs med mumkaa, Celine Navarro og
Karine Cazenave-Tapie.
Og alle lager PL på en fantastisk flott måte...

Det finnes mange måter å bruke kortene på.... 
Jeg har laget meg en ide/inspirasjons bok - hvor jeg setter 
inn produkt prøver. Som Washi tape biter, Ink spray prøver osv.
Slik at det blir en material og farge inspirasjonsbok tilslutt ; )
 
Hva jeg har brukt fra Landhandleriet, finner du under bildene:)
 




For å lage Mini boken har jeg bl a brukt disse produktene:
Project Life - Mini Kit - Amy Tangerine Edition - Plus One
Project Life - Ledger Cards
MagicMonday - BallChain, Gul
MagicMonday - Mini Dahlia, Teal
Studio Calico - Wood Veneer - Chevron
& Wood Veneer - Print Shop - Stars
Mt Washi tape 
 
 
Takk for at du titter innom... 
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar