søndag 7. september 2014

Scrappetreff i Egersund - LO med mumkaa

 
Helgen 22. -24. august  ble Scrappetreff i Egersund arrangert igjen. 
Det er de 2 flotte damene Brit Sviggum og Linda Øvestad Olsen som arrangerer.
Denne gangen MÅTTE jeg bare ta turen nedover....Og heldigvis passet det ;)
Mumkaa var kursholder:)
Og selv om jeg var på kurs med henne i Paris, følte jeg at jeg absolutt kunne lære mer av henne.
Mumkaa e en vidunderlig dame som er helt RÅ på det hun lager...  
Bloggen hennes finner du HER...
Jeg var på 2 kurs med henne.
 
LO`en viser jeg først...
 



 
Disse fargeblyantene MÅTTE bare være med meg hjem...
(Sammen med ganske SÅ mye annet)
De kan brukes som de er... og de kan blandes ut i vann.
 

 
Et fantastisk herlig treff...
Har du mulighet å dra en gang, anbefaler jeg det på det varmeste.
Luksus å bo på hotell og ha både treff, kurs og butikk på samme sted.
Samtidig som Egersund er en vakker liten by :) å kunne vandre i...
 
Ønsker deg en finfin uke:)
 
Takk for at du titter innom... 
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar