torsdag 4. september 2014

Brettekort - Hello sweet sunshine...

Dette brettekortet/posekortet har jeg laget etter herlig inspirasjon fra Hilde aka stempelgal.
Jeg koser meg ofte meg å surfe gjennom blogger for inspirasjon...
og ender ofte opp hos henne... noen ganger begynner og stopper det der.
Men det er laget på min måte... med herlige produkter fra Andrine & Marens landhandleri.
 
Hva jeg har brukt og link til dem, finner du under bildene:)
 
 
 
 
 
 
 
 

Disse godsakene fra Landhandleriet har jeg brukt: 
 
Studio Calico - 12x12ark - Print Shop - Criss Cross
Studio Calico - Chipboard Shapes - Stars Pink
Studio Calico - Flag Paper Clips - Red/ Pink
Studio Calico - Print Shop embellishments - Cork Shapes
Amy Tangerine - Cut & Paste - Cut Out Accents
Manorhouse Creations blomster - Party Time - Carnivale
MagicMonday - Ballchain - Lysrosa & Plastnøkkel
Mini Klesklyper i tre - Klare farger
ChicTags - Everyday Life II & Oh Baby - Girl Icons
Divine Twine - Gul - & Rød twine
Claudine Helmuth - Studio Gesso
Dylusions by Dyan Reavely - Black Marble
 
Snart helg igjen...
Ønsker dere en magisk en...
Takk for at du titter innom... 
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 
 

1 kommentar: