tirsdag 26. august 2014

LO - delt i 2

 Da var det tid for et lite livstegn fra denne kanten :) 
Jeg har hatt en lang og deilig sommerferie. 
Scrapping har det ikke blitt noe tid til... 
eller det har vel ikke blitt prioritert, tenker jeg... 
men det endrer seg nok når høsten nærmer seg med stormskritt :)

Jeg har vært på det første treffet for "høsten" i Egersund. 
Og det kan trygt anbefales på det varmeste. Mer om det kommer siden :)

LO`en jeg viser dere idag laget jeg til Landhandleriet for en tid tilbake. 
Bildene er tatt på Vilvite senteret i Bergen. 
Mer info om dem finner du her: Vilvite
Et artig sted for både små og store barn ;)

Hva jeg har brukt på LO`en finner du under bildet:)
 


Dette er produktene har jeg brukt fra Landhandleriet:
 Studio Calico - 12x12ark - Print Shop - Woodland Whimsey
Studio Calico - Print Shop - Journal Cards & Pockets
American Crafts Thickers - Accent Stickers
Me & My Big Ideas - Mambi Sticks - Puffy Stickers
& Our Life Smile stickers
Claudine Helmut - Studio Gesso

  Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
  


1 kommentar:

  1. SÅ kjekt å se deg i helga, synd den gikk så alt for fort.
    En morsom LO med morsomme detaljer som passet bra til disse bildene :)
    Gleder meg til å se resultatene dine fra helga :)
    Klem :)

    SvarSlett