torsdag 26. juni 2014

OL - Lua 2014...

LO`en jeg vil vise dere idag er en jeg laget for en tid tilbake.
I vinter var det så populært med lua som de norske idrettsutøverne brukte i OL.
Siden jeg ikke er noe flink å hekle, surfa jeg litt på nettet.
Der fant jeg i etterkant av OL...en av luene som hadde vært brukt i vinter OL.
Da var det ekstra stas å få "ny"  lue;)

Hva jeg har brukt fra Lanhandleriet, finner du under bildene:)






Disse produktene har jeg brukt fra Landhandleriet:

Me &My Big Ideas - Mambi Sticks - Stickers - Our Life Smile
Studio Calico - Print Shop - Punctuation Stickers
Studio Calico - Print Shop - Wood Veneer - Stars
Project Life - Core Kit - Midnight
Pink Paislee - Luxe - Metallic Chipboard Arrows
ChicTags - Road trip note clips
MagicMonday - Embellishments / Flairbutton - Carpe Diem pk
MagicMonday - Dot' N' Stripes
Claudine Hellmuth - Studio Gesso

Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 
 

3 kommentarer:

  1. Å denne var bare knalltøff!!! Digger farger og ja egentlig bare alt sammen her!!!

    SvarSlett
  2. Stilig bilde og kjempe kul LO... Me like :)

    SvarSlett
  3. ååå så kul LO og knall kul var hu jo med lua og da :) Kjekke kreative detaljer du har brukt :)

    SvarSlett