torsdag 22. mai 2014

Posekort - Brush Script - Solskinn

 Idag vil jeg vise dere et posekort jeg har laget for
Landhandleriet :)

  Jeg finner masse inspirasjon til kort hos Hilde og Linda :)  
Anbefaler en tur innom for inspirasjon... 
Kos deg :)


Sett farge på livet!

Hva jeg har brukt, finner du under bildene...





Disse godsakene fra Landhandleriet har jeg brukt: 


Studio Calico - print shop - Journaling Cards
Mini Klesklyper i tre - Klare farger
Embellishments
Manourhouse Creations blomst



 Ønsker deg en fargerik uke...

Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)


3 kommentarer:

  1. Denne var jo bare dritkul om en kan si slikt.
    Freshe farger og pynt.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Stillig pose kort Bente...Me like !!!!:)

    SvarSlett

  3. Thanks for one's marvelous posting! I certainly enjoyed
    reading it, you are a great author.I will make sure to
    bookmark your blog and will come back later in life.
    I want to encourage that you continue your great work,
    have a nice evening! obat penghilang tato

    SvarSlett