mandag 14. april 2014

I was here... Minialbum med Mumkaa...

Nå er det en stund siden sist jeg blogga noe her...
Men jeg har laget #masse# i mellomtida ;)
Det kommer etterhvert.

Linda Brun og jeg har vært noen dager i Paris på en fantastisk flott Scrappemesse.
Mer om den finner du her: Version Scrap

Jeg tok 6 kurs med 3 forskjellige kursholdere.

Bildene her er fra minialbum kurset til
 Magda Bolińska aka Mumkaa. 

Legger bare ut 2 bilder fra kurset, 
siden jeg har skrevet på de andre sidene ;)

Fantastisk flotte kurs med Magda. 
Jeg gleder meg som en unge til å delta på 
Egersund treff med henne i august... 
Du har fortsatt muligheten til å delta på treff, mer info finner du på FB.  





Her er påskeferien igang. 

Ønsker dere en riktig god påske ;) 


Takk for at du titter innom...

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar