mandag 17. mars 2014

Du & jeg...

 Det er ikke ofte jeg scrapper meg selv... da MÅ det nesten være for en grunn :P
Liker best å scrappe bilder av lille snuppa mi.

Dette bildet liker jeg godt...
Kanskje fordi vi har all verdens tid sammen her???
Det er fra noen år tilbake da vi var i London.
 Hva jeg har brukt fra Landhandleriet,
finner du under bildene...






 Og dette er produktene fra Landhandleriet:

Bomullstråd/ Twine - Pink Sorbet
MagicMonday Embellishments
Crate Paper - Flea Market - Fabri Frames
Project Life - Core Kit - Jade
Studio Calico - Wood Veneer
Dylusions 5x8 Stencil, Dotted Flowers
Claudine Hellmuth Gesso
ChicTags - Date/Place Lace Borders
MagicMonday - Dot N`Stripes


Og husk: 
Ta godt vare på de du er glad i !

Takk for at du titter innom...

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)


3 kommentarer:

  1. Å herlighet dette var utrolig stilig.
    Bare fargene fikk meg til å føle at sommeren er rett rundt hjørnet.
    Så mange herlige detaljer å se på.
    Ja, det er bare å nyte:):):)

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Ikke rart du er glad i det bildet, er jo såååå herlig :) Syns for øvrig du skulle skrappe mer bilder av deg selv jeg ;)
    Denne LOen er kjempefin i fargene som går så fint fra rosa til gult. Flott bakgrunn, texture og detaljer :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk kul LO i herlige farger. Digger det lille innslaget av gult.
    Og så var det et herlig bilde!

    SvarSlett