søndag 16. februar 2014

Adore...

Idag kommer et litt sommerlig bidrag fra meg:)
Herlighet som jeg lengter etter vår og sommer...
Den følelsen med å gå barfot i gresset og kjenne solen varme kroppen,
lyse kvelder hvor vi kan sitte ute og høre lyden av sjø, fugler....
Den følelsen...

Bildet på LO`en er av lille snuppa vår, Ida.
Bildet er tatt i fjor sommer da vi koste oss på vårt lille jordbærsted i Fusa.
 Vi gleder oss til mange gode øyeblikk sammen med familie og venner...

Og snakk om vår og sommer...
Har du vært innom Landhandleriet og sett alle de herlige nyhetene????
Jeg anbefaler på det sterkeste en tur dit, da trykker du HER...

Hva jeg har brukt på LO`en min, finner du under bildet:)








Produktliste fra Landhandleriet:

Thickers - Dear Lizzy - Cordial Black
Mønsterark - Amy Tangerine - Cut & Paste - On The Edge
Crate Paper - Flea Market - Fabric Frames
MagicMonday - Neon hearts - mixed
Project Life - 4x6 Cardstock - Grid Cards
Studio Calico - Wood Veneer - Chevron
MT Washi Tape - Shocking pink
MT Washi Tape Mina Perhonen - Shiritori yellow


Ønsker deg en fargerik uke...

Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)


3 kommentarer:

  1. Ultra kul LO Bente, fargerik og herlig. Kjempe stilig bilde av snuppa.... Me like!!!!!! Kjempe klem X

    SvarSlett
  2. Elsker fargene her, de er virkelig til å bli glad av...og gir meg også lengsel til varmere dager....
    Nydelig bilde av prinsessa di :)

    SvarSlett