onsdag 15. januar 2014

Sjokoladekort

 Etter å ha latt meg inspirere av Hilde Røisehagen sine nydelige sjokoladekort i fjor høst, 
måtte det bare prøves ut før jul.

Så en kveld fikk jeg besøk av Lene, en venninne, og hun hadde laget noen tidligere... 
Så da viste hun meg trinn-for-trinn... Slik hun tenkte det kunne være. 
Hennes resultat har jeg dessverre ikke bilder av... Det var de nydeligste sjokoladekort...

Her er mitt: 
Klarer ikke helt å få på plass det hvite livet i sjokolade bitene...
Tar gjerne imot tips;)


Ønsker dere et kreativt år :)
Jeg har mange scrappeplaner for dette året...har du???



4 kommentarer:

  1. Finfine sjokoladekortet!!
    Håper du har det bra der i vest!
    Stor klem!

    SvarSlett
  2. Stilig kort!! Dårlig med scrappe planer, men desto flere oppussingsplaner ;)
    Fin uke til deg!

    SvarSlett
  3. Me like!!!!! Bente.... Kjempe stilig sjoko kort og på bildet ser det hvite helt ok ut. Håper vi kan treffes snart :) klem xo

    SvarSlett
  4. Lekkert sjokoladekort!!!

    Klem Heidi:)

    SvarSlett