søndag 26. januar 2014

LO - Pretty darn Cool

Idag vil jeg vise dere en LO som jeg har kost meg masse med å lage:)
Bildet er av Linda Brun, Lene Neby og meg...
 Setter utrolig pris på å være sammen med flotte scrappedamer på treff rundt omkring...
og bli kjent med nye mennesker gjennom denne fantastiske hobbyen:)

Hva jeg har brukt fra Landhandleriet,
finner du under bildene...





Disse herlighetene fra Landhandleriet har jeg brukt:

Crate Paper 12x12 ark - Flea Market - Market
Crate Paper - Flea Market - Fabric Frames
The Crafter's Workshop - 6x6 Stensil - Mini Halftone Circles
Claudine Hellmuth - Gesso
Amy Tangerine - Cut & Paste - Die Cut Shapes
Chic Tags - Road Trip Circles & Birthday Cake Artisans
Tim Holtz - Idea-ology - Mirrored Stars
Manor House blomster - Glitter Mini Roses & Idyllic
AC - Project Life - Core Kit - Honey
The Twinery - Maraschino twine
Anma - Mini Klesklyper i tre - Klare farger


Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 

2 kommentarer:

  1. Digger denne rååååååsa LOen med alle lagene under bildet og kjekke detaljer. Jeg har også fått mange nye vennskap gjennom denne hobbyen, og et av dem er med deg :) Såååå glad for det :) Klem ;)

    SvarSlett
  2. Superkul layout, Bente! Herlige farger og detaljer - og ikke minst herlig bilde! : )

    SvarSlett