mandag 16. desember 2013

Kaffeposekort

I denne søte førjulstid er det nok mange som sitter å lager de nydeligste julekort...
Det skulle så gjerne jeg også gjort, men jeg har ikke overskudd til det.
Mange lager gjennom hele året også og det beundrer jeg:)
Der er jeg heller ikke :P
Jeg var innom en lokal hobbybutikk hvor en av de ansatte sa hun laget over 100 stykker...
Da måtte jeg bare si at det beundrer jeg virkelig:) 
Jeg ender som regel opp med å bestille bilder hos kjøpesenter fotografen og bestille alt for få:P 

Uansett, dette er et kort jeg har laget til en niese... og jeg elsker å lage kaffeposekort :) 
Ideen fikk jeg som med alt annet innen kort fra Hilde sin blogg :) 
Den finner du HER...
Elsker det hun lager :)






Håper du har en finfin førjulstid uten for mye mas...og travle gjøremål...
Det blir jul likevel...


1 kommentar:

  1. Herlig filterkort!!!!! skikkelig julete og søtt!!
    juleklem fra meg!

    SvarSlett