lørdag 5. oktober 2013

Two ztars...

 Her er et minialbum jeg har hatt liggende en stund nå.  
Tror jeg har hatt dette albumet med meg på noen treff også, ja...
Det er laget av noen papirposer i bunnen som er kledd med forskjellig papir på alle sidene. 
"Gamle" og nye favoritter... Elsker å bruke ark med masse farger til å beskrive disse 2 fargerike jentene.

Bildene er av Ida og hennes venninne, Indemine.
 De 2 jentene er så utrolig gøy å ta bilder av. 
Når jeg skal velge noen som skal scrappes, lider jeg valgets kvaler... 
Så da blir det som oftest et minialbum... 
Jeg har laget noen sider med lommer inni albumet til å ha ekstra bilder. 

Har bare tatt bilder av noen av sidene denne gangen :)






På Vestlandet har vi høstferie denne uka. Den skal nytes i lange drag:)

Ellers har jeg full nedtelling til kortlaging og scrappetreff neste helg .
Enda ikke for seint å melde seg på...

Mer informasjon om treffet finner du HER...

Ønsker deg en finfin helg:)

3 kommentarer:

  1. Nydelig minialbum! Digger de røde sidene!
    Du klarer å lage så utrolig lekre og kule minialbum!
    Herlige fotomodeller på bildene <3

    Klem, Mari

    SvarSlett
  2. Mini albumet ble kjempe stilig når det ble ferdig, også er det jo enda kulere i virkligheten. Masse klem xxx. kos dere masse på scrappe treffet neste helg :) ))))

    SvarSlett
  3. Du er jo bare SÅ flink med de minialbummene, og dette var inget untak. Elsker bildene og fargene, herlig herlig :) Skulle virkelig ønske jeg kunne ta turen til dere neste helg, men man kan ikke få med seg alt :( Kos dere masse :) Klem :)

    SvarSlett