tirsdag 8. oktober 2013

Så gammel???

 Vi i DT til Andrine & Marens Landhandleri fikk en herlig
layout inspirasjon som vi skulle bruke.
Det er så gøy å se alle sine resultat med det samme utgangspunktet:) Ta
turen innom bloggen, så kan du se de ulike resultatene...

Bildene til denne LO`en tok min datter Ida i sommer da vi var til London i noen dager...
Da vi skulle dra innover på shopping, klarte jeg ikke å lese undergrunnskartet...
Det var en ny opplevelse, gitt:P
Så da ble det noen kjiipe briller...





Disse fargerike sakene fra Landhandleriet
har jeg brukt på layouten:
Mønsterpapir
Studio Calico - Wood Veneer - Hearts & Arrows
Mt Washi tape - Minä Perhonen - Shiritori yellow
MagicMonday embellishments - Carpe Diem pk
Prikkete stofftape


Ønsker dere en FARGERIK uke... 


1 kommentar:

  1. Fantastisk LO med en kul bildeserie! Og jeg kjenner meg altfor godt igjen.... Begynte med briller i sommer :-)

    SvarSlett