onsdag 16. oktober 2013

Kurs med Linda Brun

I helga arrangerte 2 venninner og jeg Scrappetreff i Øygarden. 
Vi var så utrolig heldige å få Linda Brun, 
Lene Neby og Hilde Røisehagen til å komme å holde kurs på treffet vårt.

Og selv om jeg arrangerte... MÅTTE jeg være med på noen kurs.

Linda ble jeg kjent med for noen år siden på Papirfesten i Stavanger... 
Og jeg elsker å være sammen med henne... 

Vi er sammen på Design Teamet til 

Det jeg synes er spennende er å følge hennes utvikling 
og at hun er så oppdatert i scrappinga si...
Så denne gangen passet det å være med på kurs. 
Linda holdt 2 kurs på treffet og jeg var med på julekort kurset hennes. 

Her fikk vi laget 2 julekort. 








Bilder fra treffet vårt kommer etterhvert i bloggen vår:

Og bilder fra de andre kursene jeg var på kommer også :)

Takk for at du titter innom...


Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 


3 kommentarer:

  1. Knallstilige julekort.
    Litt annerledes enn det som ellers vises rundtom.
    Me like!!!!!

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Håper dere hadde en kjempe kjekk helg, skulle gjerne ha vært der sammen med dere. Du elsker jo å gå på kurs så dette var vel midt i blinken for deg. Klem ;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at jeg fikk komme til Øygarden og holde kurs og ikke minst bli inspirert av alle de som deltok.
    Gleder meg til neste gang vi møtes <3
    Klemmer

    SvarSlett