søndag 20. oktober 2013

Kurs med Lene Neby

Forrige helg var jeg på kurs med Lene Neby.
Vi skulle lage vår egen bakgrunn på en LO.
Det var utrolig kjekt.
Hva er tankegangen... Hvordan legges det opp???
Hvordan er prosessen???

Herlige teknikker og VELDIG gøy å lage egen bakrunn...

LO`en min er av Ida.
 Vi reiste til London i sommer - bare hun og jeg. Pappa`en hadde ikke mer ferie igjen.
Og det vare veldig kjekt.
Hun har mange tanker om hva hun ønsker og hun ELSKER ENGLAND :)

.


Noen nærbilder:





Jeg har hatt en superkreativ helg. Koser meg masse...
Håper du har hatt en finfin helg også og er klar for nye utfordringer!!!


Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 

1 kommentar:

  1. Dette var bare såååå kult. Digger alle farger, oppsett og detaljer.
    Du er bare knallflink.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett