søndag 15. september 2013

AJ side - Houses

Idag går jeg litt bort fra et av mine prinsipper om ikke å vise mine AJ sider bort. 
Men siden denne ikke er helt privat i form av skrevne tanker og følelser går det fint:) 
 

har jobbet med minner fra årets sommer.
Og mine minner fra denne sommeren er av det huslige slaget.

Siden oppleves ikke som ferdig for meg - slik som vårt prosjekt er her hjemme...
Føler jeg er i en prosess både med siden og det vi holder på med her hos oss :)

Materialliste finner du under alle bildene:)






Digger hvordan malingen la seg i små perler :)

Dette finner du i nettbutikken til 
   


Vi håper du ble inspirert til å leke litt i Art Journalen din ; )
Husk der er alt lov!
 
 
Takk for at du titter innom...

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 
 

3 kommentarer:

  1. Denne var super Bente :) Digger alle husene og fargene og jeg liker "budskapet" ditt med denne ;)
    Lykke til videre med oppussingen ;)

    SvarSlett
  2. Rett og slett knalltøft denne her.... :)

    Klem Heidi:)

    SvarSlett