mandag 5. august 2013

Hverdags magi!

Lenge siden det har vært noe nytt i bloggen min nå...
Så nå er det på tide med en oppdatering...
Her i huset har mor og barn fortsatt ferie... Vi nyter lange dager. 

Idag vil jeg vise dere en LO jeg har laget til inspirasjon for
Andrine & Marens Landhandleri.

Vi i DT har latt oss inspirere av "det skrevne ord". 
   Min inspirasjon fant jeg atter en gang i
en sangtekst -  
I en travel hverdag er det så lett å glemme hva som er viktig og ikke. 
LO`en min er av min lille Ida som skal spise selv...  
Det var ikke alltid like enkelt å sitte å se på... 
men det er magi... magiske øyeblikk som så fort kan bli oversett...

Ta vare på øyeblikket :)


4 kommentarer:

  1. Nydelig LO! Digger kombinasjonen av rødt, hvitt og svart.
    Nyt resten av ferien!

    SvarSlett
  2. wow for en side du har laget!!!! denne likte je godt!

    SvarSlett
  3. En skikkelig herlig LO Bente. Det er jo så kjekt å se bilder av snuppa som liten. De vokser jo så altfor fort og blir store før vi tror det. Stor klem X

    SvarSlett
  4. For en flott LO du har laget:)
    og fint bilde av din datter!
    Viktig å ta vare på de små øyeblikk.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett