tirsdag 14. mai 2013

Together

Det er så utrolig kjekt å være DT hos Andrine & Marens landhandleri.
 Jeg blir så inspirert av å være sammen med de andre flotte damene
og jeg elsker produktene de har i nettbutikken sin.
For ikke å snakke om utfordringene Silje lager. De er magiske:)

Bildet på denne LO`en tok min søster ifjor da vi var på ferie i Dyreparken
å såg på Kaptein Sabeltannsshow en kveld...
Det er av vår datter, Ida, min kjære og meg:)

Produktene jeg har brukt, finner du i nettbutikken.
Materialliste kommer under bildene:






Dette finner du i nettbutikken til 


 Claudine Hellmuth, Studio Gesso
Mønsterark: MME - my girl
Journaling: ChicTags Vintage Snapshot of - set of 7
MagicMonday Embellishments
Marens Perler
Divine Twine/Bomullstråd - gul
Bazzill Classic Kraft
Studio Calico-Wood Veneer-Stars



Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)

2 kommentarer:

  1. Stilig LO du har laget Bente, og et herlig familie idyll bilde du har bukt :) snakkes sener i sommer :)
    big hugs er sendt over dammen XXX

    SvarSlett
  2. Denne layouten er bare sååå fiin, Bente!
    Digger bakgrunnen på denne og alle de fargerike detaljene : )
    Takk for hyggelige ord - det varmer : )
    Klem, Silje

    SvarSlett