mandag 27. mai 2013

Tag

I dag vil jeg vise dere en tag. 
Den er nesten lik en jeg gav til en venn for en tid tilbake.
 Denne vennen ble jeg kjent med for noen år siden. Og denne vennen betyr uendelig mye for meg.
Nesten hver gang vi er på scrappetreff sammen har jeg fått en tag. 
Til minne om treffet, om vennen og med noen flotte teknikker på.


Fant noen ord om vennskap som jeg vil dele med dere:

Det er stor forskjell på vennskap basert på nytte og vennskap basert på oppriktighet. 
Bare det siste fortjener navnet sant vennskap.
 
Ekte vennskap finnes der hvor taushet mellom to mennesker er behagelig.
 
 Det tar lang tid
å få en gammel venn!
 
 
Denne gir jeg til dere som er en god venn:)



Takk for at du titter innom...

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 

2 kommentarer:

  1. Kjempe stilig tag Bente og veldig flotte ord :)
    x

    SvarSlett
  2. Utrolig glad i deg vennen!! Flotte ord om vennskap.

    SvarSlett