mandag 13. mai 2013

Enda et konfirmasjonskort/fotballkort

Det hender at jeg lager kort på bestilling...
Denne gangen var det en i storfamilien som ønsket et fotballkort til gutten 
sin som skulle konfirmeres:) 

Jeg lager ikke de tradisjonelle fargeleggingskortene... 
For enda så mye jeg gjerne skulle laget dem, har jeg ikke tålmodighet...
og jeg tror livet hadde gått under om jeg hadde brukt timesvis på et motiv som jeg fargela feil på:P

Så det blir litt "sånn scrappakort"






Ønsker deg en kreativ uke...
Takk for at du titter innom...

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)

 

4 kommentarer:

  1. Hei du ! Disse scrappakorta dine er jo langt tøffere enn mange med malte motiver!!!
    Og til gutt gjør det seg - helt klart!!!!
    Flott kort!!!

    Go' uke!
    -klem

    SvarSlett
  2. Å hellane for et tøfft og spennende kort !!
    Såååå mange gøye detaljer. Dette var helt knall,Bente.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  3. Å jøye meg dette var kanonstilig.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  4. åhhhh, så fint!! Har akkurat fått bestilling på to guttekort og det ene skulle være fortballtema!
    Tusen takk for inspirasjonen!

    SvarSlett