torsdag 9. mai 2013

Bordkort

 Til min nevø sin konfirmasjon var det jeg som laget bordkortene også.
Min søster hadde kikket på noen bordkort på nettet som hun likte.
 Så da lagde jeg 2 ulike varianter og valget falt på denne.

Både det som ble invitasjonskort ( i innlegget før) og disse bordkortene skulle vært
utstillingsmodeller hos Papirpikene sin butikk.
Materialene fra en av DT pakkene var det som satte meg i gang og gav meg inspirasjon:)



Takk for at du titter innom...

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 

4 kommentarer:

  1. Så kule bordkort da!! Artig.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Så kule bord kort Bente. Alltid kjekt å se på kreativitetene dine og disse er jo rå bra :)

    SvarSlett
  3. Å så lekkert!! Enkelt og greit!
    Tror jeg må lagre denne ett par år:0)

    SvarSlett