mandag 8. april 2013

En drøm går i oppfyllelse!!!

I dag kan jeg endelig fortelle dere om en av mine hemmligheter. 
Det er som en drøm som har gått i oppfyllelse... 

Jeg er så utrolig stolt over å få lov til å være med på 
Design Teamet til 
Andrine & Marens landhandleri. 




Andrine & Marens landhandleri har så masse flott i nettbutikken sin.
Anbefaler på det sterkeste å ta turen innom:




Her er mitt første DT bidrag for 
Andrine & Marens Landhandleri. 

Hva jeg har brukt finner du under alle bildene: 





Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)


5 kommentarer:

  1. Det er deg så velfortjent Bente. Og de skal være kjempe glde for å ha deg med på laget. Gratulerer, kos deg og lykke til :) Klem ;)

    SvarSlett
  2. Kjempe kult Bente.. GRATTIS!!! Denne LOen din er ultra lekker.... Me like i massevis... Tøffe bilder du har brukt a Ida snuppa :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse Bente :-) Flott LO du har laget, og for noen herlige bilder!

    SvarSlett
  4. Herlig LO du har laget.
    Gratulerer så masse, det blir kjempekjekt.

    Klem Heidi:):)

    SvarSlett
  5. Gratukjempelere!! gleder meg til å følge med videre hva du skal lage for noe lekkert!!

    SvarSlett