lørdag 30. mars 2013

ScrapFriend Sketch Challenge # 11

 Denne LO`en har jeg kost meg med å lage.
Skissen fant jeg på en herlig utfordringsblogg, nemlig ScrapFriendsScrapbooking Blog.
Og der kommer jeg til å delta flere ganger. Masse fantastisk flotte utfordringer:)

This is my take on ScrapFriends sketch chalenge #11.



 

Bildene på LO`en er av vår datter, Ida og hennes venninne Indemine:) 
Her hadde vi "fotoshoot" ved grunnmuren til et hus i Bergen By.
De 2 snuppene er så gøy å ta bilder av.






Ønsker dere en fortsatt finfin påske:)

Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)


 

10 kommentarer:

  1. Herlig lo, med flotte og friske farger. Jentene er bare så skjønne.

    SvarSlett
  2. Hei på Deg :) så kjekt å se en LO igjen på bloggen din, og denne her er jo bare fantastisk farge-glad og mega kul. Liker de svarte splæsjene og blidene av snuppene er super morsomme. Lykke til med utfordringen :)
    God påske til dere der hjemme :) klem og klem xo

    SvarSlett
  3. Nydelig LO med fantastisk bruk av farger!

    SvarSlett
  4. LOVE the chevron bag tucked in there - gorgeous embellies, so bright & clean looking - fab take on our Scrap Friends challenge:):):)

    SvarSlett
  5. Denne var bare så digg Bente. har jo sett de bildene og gledet meg til du skulle scrappe dem. Ikke alltid lett med bilder med så mange farger, men her har du tilogmed fått det helt supe dupert til ved i tillegg bruke masse farger på LOen. Den blir så klar og fin med de fargene og den hvite kartongen. Og så liker jeg alle de kjekke detaljene dine :) Blir glad av å se på denne ;)

    SvarSlett
  6. Beautiful work!!!! Thanks for playing along at SF!!!xx

    SvarSlett
  7. Hei då du =)
    nydelig fargerik sprek digg side du har laget da , har ikke hatt tid eg til så mye så har blitt mest i kikkinga deverre men nå skal eg jammen ha meg en runde i bloggen din igjenn =9

    SvarSlett
  8. Knallstilig layout, Bente! Så fargerik og leken! Me Like!! ; )

    SvarSlett
  9. Hei på deg meg igjen :)
    Du må inn å se på Scrapfriends.... DU VANT!!!!! GRATTIS 

    SvarSlett