tirsdag 19. mars 2013

Kurs med Dina Wakley

Lykke kan være så mangt...
For meg er det blant annet å kunne dra på Papirfesten i Stavanger.
I høst kunne jeg ikke dra, gr. alvorlig sykdom i familien...
Så desto større var gleden da jeg kunne pakke å dra helga 8. -10. mars:)

Jeg tok 2 kurs med Dina Wakley.
På det første kurset gjorde vi noen AJ sider som vi satte sammen til en bok.
Den vises som nest siste bilde her. De sidene legger jeg ikke ut, siden jeg har skrevet på dem. 
Vi lagde også en kul liten bok på det andre kurset, men den har jeg skrevet i også...
Så den forblir privat også...

Sidene som vises her, lagde jeg på det andre kurset. De er brettet og lagt inn i boka mi. Så gøy å lære ulike teknikker og kunne lage klare, friske farger uten at alt blir brunt...






Denne boka kjøpte jeg på kurset til Dina, 
sammen med noen råkule stensiler hun har designet for The Crafter's workshop. 
Kan anbefales...



Nå er det ikke mange dagene igjen til påskeferie... Ønsker dere en kreativ uke:)
Takk for at du titter innom...
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)
 
 

3 kommentarer:

  1. Fikk ikke sett alle dine "resultater" etter kursene med Dina men du og du så flotte de ble. Så kjekt å se hvor forskjellig vi alle fikk det til slutt :) Var superkoselig å tilbringe helgen med deg vennen :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg Bente :)
    Mega kule sider du fikk laget på papir festen. Flotte farger og design. Me like i massevis...
    :) x

    SvarSlett
  3. Så herlige sider med deilige farger , flink du er=)

    SvarSlett