fredag 1. mars 2013

Konfirmasjonskort

For en tid tilbake fikk jeg DET flotte kit`et fra Papirpikene.
Det var lekre papirer, bazzill, kraftkartong, papirposer, charms, stempel, bånd osv... 

De lurte på om jeg kunne lage konfirmasjonskort/ invitasjon til konfirmasjon og bordkort... Til gutt... Og det passet midt i blinken... Fordi en av mine nevøer skal konfirmeres i mai. Så da fikk jeg prøvd ut litt på forhånd. Jeg har laget noen ulike varianter. 

Det som blir brukt til min nevø, legger jeg ikke ut før hans konfirmasjon er over. 
Her kommer en variant. Det er laget av papirpose og er en invitasjon.





Ønsker dere alle en finfin dag - og en god helg. 
Vinterferien nærmer seg slutten her nå:)
 Det har vært en nydelig uke.
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):)


6 kommentarer:

  1. Så lekre invitasjoner! Digger fargene, og bruken av stjerner.

    SvarSlett
  2. kjempeflott Bente. Herlige farger. Liker bruken av bånd og maling. Flott med stjernene :)
    Ikke lenge til vi kan kooooooose kleeeeeemmmmmme thi hi. Står klar på flyplassen og venter ;)

    SvarSlett
  3. Så flott og passe maskuling invitasjon til en guttekonfirmant Bente :-)

    SvarSlett
  4. Så kanonstilig denne invitasjonen var.
    Så flott med stjernene og knappene.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  5. Tøft tøft!!! Jeg digger det!!
    Og så ser jeg at du har fått deg "større" blog!!
    Kjempeint ble det!

    God helg!

    Hilde

    SvarSlett