fredag 1. februar 2013

En epoke er over...

 Februar utfordringen i Papirpikenes Verden skulle ha tema:  

Valentinesday...
Men som dere sikkert har fått med dere avvikler Papirpikene butikken og nettbutikken sin.
Dette er trist, og noe de gjør med tungt hjerte...
Dermed blir også utfordringsbloggen lagt ned. Men bloggen vil ikke bli stengt,
så dere kan fortsatt gå tilbake dit og titte, om dere har lyst.
Jeg har vært så heldig å få være på design teamet en liten stund... Det har vært et herlig møte med fantstisk imøtekommende, hjelpsomme, kreative damer som gir scrappeglede og lyst til å kose seg med hobbyen sin.  Det har vært lærerikt, en stor glede og jeg er stolt over å kunne si at jeg har vært på deres DT, kjære Hilde og Rita... Tusen takk for meg.

 
  Da kommer det vi har laget til utfordringen som et inspirasjonsbidrag:) 
Husk å sjekke bloggen... den finner du HER
 Her er mitt bidrag:


Kortet jeg har laget er av en papirpose jeg kjøpte hos Papirpikene ifjor 
sommer da jeg besøkte butikken deres...
Og snakk om butikk... Det er den mest stilfulle og gjennomførte
scrappebutikk jeg har satt mine bein i ...
Derfor er det bare så leit at en jobber og legger sjelen sin i
noe som viser seg ikke å ha livets rett...

Båndet er også kjøpt hos dem. 
Nøkkelen og treknappen fikk jeg i en herlig DT pakke fra Papirpikene...



Ønsker deg en kreativ helg:)


6 kommentarer:

  1. Så trist å høre at enda en inspirasjons kilde blir lagt ned...
    Lekkert bidrag du har laget, digger disse posene dine, og denne her er ingen untak med masse herlig pynt og farger
    Ha en fin dag Bente, kjempe klem xxx

    SvarSlett
  2. Tusen takk for de flotte og spreke bidragene du har laget for oss Bente, bare så synd du ikke fikk vært med lenger. Tusen takk for rørende ord :-) Klem

    SvarSlett
  3. En herlig fargeklatt av et kort!!!!! Jeg digger stilen din, Bente! Tusen takk for den korte tiden vi fikk sammen i Papirpikenes Verden!! Vi "snakkes" her i bloggland- gleder meg til å følge deg videre!!!

    Diger klæm fra Hege:)

    SvarSlett
  4. gode snille Bente! Det var gode ord fra deg.
    bidraget ditt var veldig flott, og det er trist at det ikke kommet noen fortsettelse på PPV.

    Stor klem!

    SvarSlett
  5. Så fargeglad et kort! :) Sååå mange detaljer du har klart å få med deg. Veldig fint gjennomført :) Stor klem til deg!!

    SvarSlett