fredag 25. januar 2013

Du er så fantastisk...

Da har det blitt min tur å min tur til å spre litt inspirasjon hos Papirpikenes Verden. 
Jeg har laget en tag som min datter skal bruke som bokkort.


Helt siden Ida var i magen min, har jeg hver dag fortalt henne at jeg elsker henne,
at jeg beundrer henne, at jeg er stolt over henne... Hun skal ALLTID vite at vi er glad i henne. Og... gode ord er med på å løfter oss opp... både små og store:)
Hun digget bokkortet sitt... Så det var ikke helt tørt, før det var borte vekk:))) Hos en lykkelig eier:)

Tagen er stanset ut fra en Tim Holtz dies. Jeg har brukt forskjellige Dylusion ink sprayer.
Det er så kjekt å prøve ut farger som kanskje ikke helt er harmoniske sammen... Eterpå har jeg brukt gesso som jeg har strøket på med bølgepapp. Da blir det litt ujevnt mønster.

Sjekk den herlige jenten, da... Den finnes i noen ulike varianter hos Papirpikene... 

Det som er så kult med å lage tag, er at det har så mange bruksområder. Og det liker jeg... Kan brukes til en merkelapp til gave, et kort, sette mange sammen å lage minialbum, bokkort eller som art journaling kort...  Det er vel bare fantsien som setter noen grenser...


Materialliste:
Dette finner du i nettbutikken til
Papirpikene: 


Treknapp og jentefigur finnes i butikken på Gjøvik:) 


Ellers har jeg brukt: 
klistremerker fra Prima
bånd med ordet "magic" fra Prima
 klistremerke fra Sassafras Lass
stjerne punch fra fiskars
Deco pearl fra blomsterbutikken... 
den runde papirpynten husker jeg ikke hvor kom fra... 

 Riktig god helg alle Papirpikevenner!!

1 kommentar:

  1. Denne taggen ble jo bare helt " magisk" masse herlig pynt og den jenta er jo bare helt dig. Håper det går bra med blog prosjektet. Gi et pip når det er ferdig. Mange klemmer til dere begge :) X

    SvarSlett