tirsdag 23. oktober 2012

Kreativ Scrapping...

Jeg er SÅ utrolig glad for å kunne fortelle dere at jeg har fått bli med på Kreativ Scrapping sitt Design Team. Det er en stor ære og jeg gleder meg SÅ mye til å være kreativ sammen med de andre jentene der. Og få lov til å samarbeide med kreativ Scrapping. Det ser jeg virkelig frem til:) 

I bloggen til Kreativ Scrapping kan du nå delta på blogghopp
Temaet er høstinspirasjon.
 Her er mitt bidrag:




Så gøy å kunne kose seg med scrapping igjen.
DET er SÅ utrolig lenge siden det har vært kjekt...


Materialliste: 
         Blomst: Prima - kjøpt hos Kreativ Scrapping
         Fugl: Prima - kjøpt hos kreativ Scrapping
         Metall netting: metall netting - sølv: 
Maling: Ranger - Adirondack® Dabbers Brights - Sunset Orange: 


Ønsker dere en finfin dag:) DET er min:) 


5 kommentarer:

  1. God morgen Bente!
    Så glad for å ha deg på plass hos Kreativ Scrapping. Gleder meg masse til å samarbeide med deg!
    Herlig Lo av ei nydelig jente ♥
    Ha en riktig fin dag
    Klem fra Jill

    SvarSlett
  2. Kjempe søt LO av Ida, hun ser så stor/veslevoksen ut på bilde. Så bra at du koser deg med Scrappingen igjen. Gleder meg til å følge med på dine nye kreativiteter :)
    Stor klem til dere alle X

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse Bente.
    Kjempeherlig LO du har laget som første bidrag.
    Kreativ Scrapping gjengen er heldig som får deg med på laget.
    Lykke til med oppgavene.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med velfortjent DT plass vennen :) SÅ glad på dine vegne;)
    Denne LOen er kjempeflott. Fint bilde, flotte farger sammen med kraft, stilig kamera og digger tekst og tittel - og bruken av hånden ;)

    SvarSlett
  5. Herlig LO med et flott bilde i fokus:)

    SvarSlett