søndag 16. september 2012

Ida (og pappa) baker...

Nå har jeg omsider fått gjort ferdig dette albumet:) Tror faktisk jeg har dratt det med meg på alle treff i snart 1 år i håp om å klare å bli ferdig... Så gøy å bli ferdig med slike halvferdige ting som ligger å "slenger" på scrapperommet mitt:) 

Syntes bildene var så artige i serien de var tatt i og litt vanskelig å skulle velge... og samtidig fortelle historien. Bildene er i hovedsak av Ida som en søndagsettermiddag ville bake muffins. Og det gjorde vi. Det vil si - hun ville gjøre dette selv og jeg skulle ta bilder:) 
Det gjorde vi også - til pappa`en fant ut hva som skjedde... da ville han vise hvordan dette skulle gjøres:) For den lille tålmodige snuppa lar han styre på, selv om dette gikk helt fint fra starten av - uten hjelp:)















Jeg elsker disse minialbumene. Koser meg masse med å lage dem. 
Den røde tråden i dette albumet er 
washi tapen og journalingen på hver side... 
Har som vanlig ikke skrevet noe her heller, fordi jeg synes det er litt vanskelig å legge ut. 
Så jeg skriver alltid etterpå jeg har tatt bilder...

Albumet er ikke selvlaget... husker ikke om det er 7 gypsies eller??? 
Så har jeg kledd det med papir som jeg digger og div. stæsj:) 

Ønsker alle en finfin uke:) 
Her ser det ut som vi skal regne vekk denne uka også:P


8 kommentarer:

  1. Herlig album, ble gla når jeg bladde nedover:-D
    Tenker baksten var like forteffelig:-)
    Ha en fin kveld:-)
    Gina

    SvarSlett
  2. Den bel skikkelig nydelig da Bente , så urolig fine farger til bildene å gjenomførelse som er perfekt da , ha en fin uke klem Marion

    SvarSlett
  3. Så gøy å se Bente... Digger disse mini albumene dine. Her var det så mange gøyale bilder av Ida, kjekt at pappaen ville være med å bake også :) Masse herlige papirer du har brukt, me like!
    Håper det står bra til med dere der hjemme i regn været
    Klemz ,hugs og kos til Ida
    Skjer det noe scrappe ting i Stavanger i Oktober? Har l så fall lyst til å prøve å få til å dra dit x

    SvarSlett
  4. Herlig og minnerik album, og farger til å bli glad av:):)
    Ha en fin uke Bente.....regn eller ei. Det bøtter ned her i dag også!

    SvarSlett
  5. Stilig minialbum i kule farger.
    Virkelig et album til å bli glad av.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  6. Så gøy:) Kjekke farger og bilder. Du er så flink med disse mini albumene;) Kleeeeeem ;)

    SvarSlett
  7. sååå stilig et minialbum da! og du verden for noen flotte farger du har brukt....me like! håper alt er bra hos dere, så da takker jeg for titten og koser meg med inntrykkene ....

    SvarSlett
  8. Endelig ble det ferdig... og i SKIKKELIG BENTESTIL <3
    Helt herlig og fantastisk gledesspredende album!!!

    SvarSlett