onsdag 15. august 2012

GjesteRommet - og fullfør kunstverket...

Vi er så heldige å ha besøk av Hilde Røisehagen - stempelgal på GjesteRommet vårt i Huset 
denne måneden. Nå har du mulighet til å bli litt bedre kjent med henne... 
og la deg inspirere av alt det flotte hun lager. 

Denne gangen er oppgaven vår til Gjesten vår, dere og oss jentene i Huset 
å Fullføre kunstverket som er påbegynt.

Her er mitt bidrag:

Detaljbilde...



Stikk innom ScrappeHuset å la deg inspirere.
 Vi har flotte oppgaver du kan kose deg med.
Og...Vi vil gjerne se ditt bidrag:)


4 kommentarer:

  1. Likte dette kortet godt jeg.
    Sart men samtidig litt røft.
    Heidi:)

    SvarSlett
  2. Kjemp flott laget :) liker note papiret og synes det er kult med den ene blomsten du har pyntet med.
    Jeg lar meg inspirere :)

    SvarSlett
  3. Vakkert!!! Så utrolig mye lekkert å finne her!
    Jeg har lagt meg til som følger, her må jeg innom igjen! :-)

    Klem Kine

    SvarSlett