lørdag 26. mai 2012

Om å scrappe bilder mange ganger...

Her kommer del 2 av Bente som scrapper LO`er på nytt... Som tidligere nevnt har jeg noen LO`er som jeg bare ikke er riktig så glad i... Og dette er en av dem.. Bildene derimot elsker jeg...De er av vår datter, Ida og hennes kusine Ingrid Louise:) De beskriver barna så godt:))) 


Først lagde jeg denne:



Og...her er min nye LO:


Fargevalget er vel stort sett likt, men denne liker jeg bedre...og Ida likte denne, så da er jeg superfornøyd:)


Ønsker alle en riktig finfin pinsehelg:) 



2 kommentarer:

  1. Jeg syntes jo begge var flotte jeg. Superglade layouts begge to. Masse herlige små detaljer.. Ønsker deg en herlig pinsehelg i campingvogna. Klem

    SvarSlett
  2. ja begge to er da super søde. og fine detaljer flot opsat

    SvarSlett