fredag 13. april 2012

Litt skummelt...

Denne LO`en har jeg scrappet med utgangspunkt i en skisse fra Skissedilla. Kom liksom aldri til å levere den inn. Jeg begynte med den på Casatreffet i høst;) da med en helt annen bakgrunn. NÅ er den omsider ferdig.

LO`en er av Ida på kinoen i byen. Vi har vært noen ganger å sett filmer i 3D, men hun foretrekker helst "vanlig" kino. Det er "litt skummelt" når alt kommer ut...Men som med alt annet, går det bra til slutt...





I helga skal jeg være litt kreativ... Skulle ønske jeg var på Steinkjerscreppa... 
men kanskje neste gang. 
Håper dem som er der koser seg masse:) 

Riktig god helg:)

3 kommentarer:

  1. Herlig Lo Bente. Freshe farger og lekkert oppsett :-) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Så fin billedserie Bente! Tydelig å se at det går fra å være skremmende og skummelt, til å bli en kjekk opplevelse for snuppa :)
    Liker dine friske og sprelske LOèr... sånne får jeg bare ikke til å lage :P (Kurs?)
    Helgeklem frå meg <3

    SvarSlett
  3. Kjempe fin LO! Herlige bilder :)

    SvarSlett