mandag 16. april 2012

En liten gaveeske

Tida flyr, nå er det jammen klart for ny gjest på GjesteRommet vårt i ScrappeHuset. Denne gangen er det Johanna - Bibbi som er gjesten. Og jeg syntes det var litt av en utfordring når det bare går i LO`er, minialbum og noen kort av og til. Men det ble faktisk utrolig gøy, og det blir nok garantert ikke siste eska jeg lager...

Dette er utfordringen som Johanna har valgt til oss:

PYNT noe!
 Hva du pynter er helt opp til deg:)


Her er mitt bidrag:


Sponsorbruk:
Skaparlusten - mønsterark
Prima - blomst
YouDo - bling 


Mal til boksen jeg har laget, fant jeg hos superdyktige Ania. Den finner du HER...  
Tusen takk, Ania for masse inspirasjon:)

Da gleder vi oss til å se hva DU finner på...

3 kommentarer:

  1. Hei Bente.
    Masse fint i bloggen din her.
    Har bladd meg gjennom noen sider.
    Ønsker deg en fin dag.
    Heidi:)

    SvarSlett
  2. Hei og hopp Bente:)
    Denne ble så fin!! Lekker eske!! Jeg digger det lille ekornet:)

    Ha en super dag:)

    SvarSlett
  3. Hei på deg :)
    Kjempe søt eske du har laget her, Me like! Tar med ideen og malen til esken, så blir det kanskje noen esker til jul.
    Kjempe klem X

    SvarSlett