søndag 22. april 2012

Cutie... en ny og forbedret LO???

Jeg er nok ikke den mest produktive scrapperen som finnes. Utfordringen min er at det MÅ være gjennomtenkt det som skal lages:P Og da sier det seg selv - at hurtigscrapping en kveld på et forum, høres kjempekjekt ut... men er HELT umulig for en tenker som meg... Selv om det ser ut som ting har "fallt" på plass, så er det gjennomtenkt...

Og hva jeg vil frem til... Jo, jeg har 3 LO`er jeg OVERHODET IKKE er fornøyd med... Nå er jeg ferdig med å scrappe nr.1 på nytt. og ble den så mye bedre???... Døm selv:

Her er utgangspunktet... LO``en jeg først scrappa:


Uansett hvor mye jeg har sett på denne... er og blir den feil. Og ikke vet jeg hva det er heller... Nå er den ihvertfall historie:)

Her er den nye LO`en med de samme bildene:









Jeg er ihvertfall mer fornøyd...
 Er Du fornøyd med alt du lager???

Ønsker alle en finfin søndag:)


6 kommentarer:

  1. åååå -det var 2 veldig forskjellige layouter ja - og den nederste var jo KNALLSTILIG!!!!

    SvarSlett
  2. Likte jo begge to jeg da. Vanskelig å velge.
    Men det viktigst her er vel at du er fornøyd.
    Vi er vel alle der innimellom tenker jeg, å ikke alltid være fornøyd.
    Heidi:)

    SvarSlett
  3. Jeg er jo ALLTID der... at jeg ikke er fornøyd, men jeg endrer ikke på dem likevel, de blir som de blir... og så har jeg et utgangspunkt for forbedring til neste gang... Vi er nok litt ulike, for jeg liker dem begge to veldig godt. MEN den siste er ultrakul og mye mer "levende" enn den første som er veldig "pen og pyntelig". Du er knallflink, og LOèn er veldig veldig flott... du er SÅ FLINK til å pynte :)))
    Klem!

    SvarSlett
  4. Synes du hadde laget to kjempeflott LOer, med flotte papirer og pynt i fine farger. Men opp mot hverandre så må jeg nok si at jeg digger den nederste, som Vibekke sier så var den mere levende;) Klem:)))

    SvarSlett
  5. Kjempe flotte begge to med veldig forskjellig oppsett. Den første er mer "snill" mens den er det mer "spenstig" og kreativ
    og helt klart en "Eye catcher" Digger bildene av "super stjerna"
    BIG Hug X

    SvarSlett
  6. Veldig flotte begge to, syns jeg! Den siste var jo mer sprek og vågal enn den første, men jeg syns du har god grunn til å være godt fornøyd med begge:) Jeg er ikke alltid fornøyd med det jeg lager, men det hører jo med:)

    SvarSlett