tirsdag 3. april 2012

Creative Grunge med finnabair

Her kommer det siste innlegget fra Scrapperally i denne omgang... tror jeg:) Dette er fra kurset Creative Grunge med finnabair... som jeg tok om fredagsettermiddag:) 

Alle kursene har vært så  utrolig kjekke lærerike alle sammen. Blir like overveldet hver gang jeg er på kurs. DET ER SÅ GØY:) Og selv om jeg har tatt mix media kurs tidligere, er det så forskjellige teknikker som blir brukt hos hver og en at det er aldri noe fare for at det samme blir gjort hos en annen:)

Her kommer noen bilder som kjære Randi Elisabeth tok:) Jeg har brukt å "dra" på kamera hver gang... men det var vel bare på første treffet jeg tok noen bilder... ellers har det lagt der. Kjedelig - for det er jo minner dette også. 




 



  
Hva vi lagde??? Jo, dette: 




Et lite lerret som vi bygde ut med papir, blonder, blomster, div. stæsj. Og farget med de fargene vi ønsket:) Mitt ord på lerret ble: dream... jeg kunne like godt valgt: belive... det er gode ord begge 2. Jeg tror på å drømme og jeg har tro. Det kan føre deg langt avsted.


 


Etterpå var det fotosession med søte finnabair som stilte opp på alle bildene som skulle bli tatt:) 


 

Thank you, Anna:) 
I had the BEST time...



6 kommentarer:

  1. dette var virkelig lekkert og nydeligt,ville ønske jeg var til scrapally

    SvarSlett
  2. Dette er jo bare en "drøm"! Kjempe flott Kreasjon på lerret,
    Me Like masse masse :)))
    Klem x

    SvarSlett
  3. Klart dette er minner!
    Og gode, ser det ut til:)
    Lekkert resultat av kurset, kan tenke meg dette var svææært inspirerende!
    Skulle gjerne vært der selv!
    Ha en fortsatt flott påske,
    klem

    SvarSlett
  4. Herlige bilder og nydelig lerret.
    Er så glad at du kom til Scrapperally og kjekt å se at du koste deg masse.
    Kos og klem!!

    SvarSlett
  5. HMMM, tror jeg snart må så å komme meg på noen kurs jeg også!!!
    Det er utrolig gøy ut!

    Ha en god helg Bente!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. og det skulle stå Det SER...

      Slett