torsdag 1. mars 2012

To små snupper...

Det er så deilig å tenke på at vi nærmer oss sommer med sol og varme, og TENK at det allerede er første dagen i mars måned:) Jeg synes den herligste tiden på året er våren og sommeren.  Med kvelder som blir "lengre" - lange lyse kvelder, ha litt overskudd - energi og kunne reise litt bort i helgene til vårt lille jordbærsted på jord...

Med ny måned er det ny utfordring hos ScrappeHuset. Denne gangen er utfordringen å lage et bidrag med Tekstil, knapper & bånd. Sponsor i mars er Leanne.no. Jeg anbefaler deg å  ta et dypdykk inn i den nettbutikken. Den finner du HER...

Her er mitt bidrag: 


Sponsorbruk: 
Leanne - Bånd: Glade pingviner, prikker(rosa/orange), gul hjerteknapp 
YouDo - DoDot`s 3D





LO`en er av Ida og henne kusine, Ingrid Louise. 

Denne uken har vi vinterferie... og vi koser oss hjemme med ulike aktiviter... Ønsker alle en finfin uke:) 
 

5 kommentarer:

  1. Superkreativ LO Bente, med masse morsomme detaljer:)
    Kos deg med vinterferie og finvær:) Nå er det deilig om dagen.

    SvarSlett
  2. Så flott LO! Lekre detaljer;) Har aldri laget LO, men må kanskje prøve meg på det...inspirert av deg♥
    Klem,Janne

    SvarSlett
  3. Så flott LO med maling og mange kjekke detaljer:)
    Jeg lengter også etter våren....og til vi skal sees igjen - 3 uker til nå :)))

    SvarSlett
  4. Gul, rosa og turkis er den sprekeste fargekombinasjonen som fins, og den gir meg vann i munnen. :)
    Herlig, fargerik og sprek side med flotte og spennende detaljer. :D

    SvarSlett
  5. Denne her er bare så kanon stilig da , digger Rosa og Gult sammen det er en lystig duo , herlig bilde så digger eg den spreke pynten din , takk for besøk i bloggen det er så kjært å få besøk av deg =)
    klemme masse Marion

    SvarSlett