fredag 30. mars 2012

Teabag Journal - kurs med finnabair

Jeg vil gjerne vise dere min Teabag jounal som jeg lagde på Scrapperally... på kurs med finnabair. Lucky me:)... Jeg har blitt SÅ glad i den... DEN ble min...Slik jeg ville ha den...Fantastisk å gå på kurs, prøve ut teknikker, lage et produkt... men kunne forme/gjøre det til sitt eget...Siden jeg digger minialbum/bøker var dette det kurset jeg tenkte at jeg MÅTTE melde meg på...

...og jeg gleder meg til å fortsette med å lage sider inni den. På kurset lagde vi boka + 1 side.

De rundingene på fremsiden er EKTE teposer... På kurset fikk vi ta de vi ville... Finnabair gav bort resten av teposene etter kurset.. og folk var helt i HUNDRE... jeg også:) Og om du skulle se på bloggen til finnabair en lang rekke med sprø scrappedamer på jakt etter te-poser er nok jeg en av dem...

men så fikk jeg så lyst å gi dem bort... Håper å kunne skaffe flere senere engang:) Hadde vært kjekt å laget en slik bok i gave til noen:)


Boka mi:








Siden jeg har laget er av min kjære samboer og meg:)  Ida tok det av oss i Lønneberget, Sverige for noen år tilbake...(-08)

ScrappeHuset har finnabair som gjest på ARTelieret denne måneden. Du kan lese mer HER...



5 kommentarer:

  1. Boka ble kjempelekker! Ikke minst den første siden - herlige farger.

    SvarSlett
  2. Kjempelekker bok, utrolig kjekt å få se det du har laget på kurs!! Finnabair er jo bare kul!
    God påske :-))

    SvarSlett
  3. Takk for siste herlige du!! Boken din ble så flott og så kjekt at du kjenner at den er personlig for deg, og jeg vet at du vil få noen gode timer når du leker og kreerer i boken. Ønsker deg og dine kjære en flott og avslappende påske... klem

    SvarSlett
  4. Utrolig flott bok du har lager her Bente, det er så kjekt å følge med på det du lager og koser deg med.
    Dette kurset med Finnabair må jo bare ha vært fantastisk å få være med på.
    Mega klem X

    SvarSlett
  5. Så kjempefin bok du har laget! Og den siden var bare rålekker, elsker de splættene du har fått til her :)

    SvarSlett