fredag 16. mars 2012

Me...

Jeg digger den 16. i hver måned... da flytter en gjest inn på GjesteRommet vårt i ScrappeHuset. Denne gangen er det ingen ringere enn Lene Neby som flytter inn. Hun utfordrer oss og leserne våre til å lage egen bakgrunn...

Her er min løsning... om noen mener å ha sett den før, lagde jeg den på Papirfesten:)


 Sponsorbruk:
Leanne:Pyntebånd - Frogworld
Andrine&Marens Landhandleri: Stofftape-lilla m/prikker, Dahlia flowers rød

Jeg har brukt bølgepapp å ført malingen utover på arket med. Og sirklene har jeg laget med undersiden av en plastkopp.

 
  

 Stikk innom ScrappeHuset og sjekk ut våre utfordringer:)

6 kommentarer:

  1. Denne har jeg fått æren av å se!!! FIIN!

    SvarSlett
  2. Herlig Bente. Digger den turkise bakgrunnen du har laget. Den var virkelig fresh! Ha en fin dag. Regner med at du trenger noen dager på å komme deg etter turen til Sætra :-) Klem

    SvarSlett
  3. Kjempe kuul Bente.... Me like i masse vis, det ser så lett ut når du gjør det
    Big Hug X0X

    SvarSlett
  4. Superstilig!!!
    Digger alle fargene,
    -og den tøffe bakgrunnen selvsagt;)
    Klem

    SvarSlett
  5. ULTRAKUL Bente, så kult at det er deg selv som er motivet også. Elsker fargebruken din... du sprudler :)

    SvarSlett