mandag 26. mars 2012

Life is a journey...

Synes tittelen som er lånt fra Lene Neby er så vidunderlig. For det er jo nettopp det vi er på... Men det er kanskje ikke så ofte vi reflekterer over det???

I helga har jeg vært på Scrapperally i Stavanger. Dit dro jeg med Vibekke om fredagen. Og jeg vil nok påstå at vi har hatt en fantastisk helg. Vi tok fly tur/retur og bodde på hotell... treffet ble arrangert på samme hotellet som vi bodde på. Noe som var utrolig deilig. Jeg har deltatt på 4 kurs i helga. 1 med Lene Neby og 3 med Finnabair. Kommer tilbake med bilder fra dem.

I Stavanger finnes er det et stort scrappemiljø med damer som er så utrolig hyggelige og inkluderende. Og jeg synes det er så gøy å møte dem år etter år. Det er også damer som har et HØYT faglig nivå, så jeg føler at jeg kommer tilbake med hodet fullt av ideer til å kunne utvikle meg... Og i Stavanger er dem også VELDIG god på å arrangere treff...

I år skulle ingen ringere enn Lene Neby være en av kursholderene. Og som noen av dere kanskje vet har jeg vært på kurs med henne før... Jeg har fulgt med på Lene sin utvikling dette året. Hennes reise... Og da måtte jeg være med på hennes kurs for å finne ut hva hun tenker nå, hva hun gjør, hva som er forandret, hennes tips osv... Hun lager fortsatt lag - på - lag... men på en helt annen måte...

Her er LO`en jeg lagde: Sant den ble lekker???





Bildet på LO`en er av Ida - igjen. 

Om dere vil lage deres egen bakgrunn, kan dere også delta i utfordring hos oss i ScrappeHuset... Der er gjesten også Lene Neby denne måneden...Utfordringen hennes finner du HER...

Håper dere er friske og raske alle sammen...Lille snuppa vår er syk og har oppkast. Så her går det i sofa, Disney på tv og bøtte rundt halsen:P Og mor som føler seg syk hver gang snuppa kaster opp...

Ta godt vare på deg selv, og kos deg på din reise gjennom livet...



9 kommentarer:

  1. Du skriver så bra Bente:) Flott helg vi hadde;)gleder meg allerede til neste gang vi treffes;) Og JA, LOen ble nydelig vennen;)
    Håper Ida snart blir frisk igjen og at ikke mor blir syk på "orntlig". Klem;)

    SvarSlett
  2. Kjempe flott side du lagde på treff! Herlig! :) Scrapperallyet var veldig hyggelig. For meg var det Finnabair som var høydepunktet! :)

    SvarSlett
  3. Du skriver så vannvittig bra Bente! Tusen takk for flotte ord - de varmer mere enn du aner !
    Det er alltid så koselig å være sammen med deg - du sprer glede, og det er alltid et smil å se hos deg. Jeg er utrolig takknemelig for at min reise førte meg til deg, ikke bare en gang, men nå også to. Vi må tro det er en mening med det - ikke sant ? Layouten din er herlig - fantastisk å se din tolkning på den ! Digger deg vennen!

    SvarSlett
  4. Så fint du skriver Bente:) Veldig viktig å ta vare på denne reisen....vi har bare en av den.
    LOen var fiiin!!

    SvarSlett
  5. Kan bare beskrives med ett ord " Deilig!!!!" hvis det er lov å si det om en LO...
    Klem X

    SvarSlett
  6. Alltid kjekt på treff : )
    Heldige deg som fikk med deg 4 kurs!!
    Jeg fikk med meg 2 av kursa til Finnabair og de var jo helt topp : )
    Håper snuppa di raskt blir frisk igjen, ikke godt når barna blir syke.

    SvarSlett
  7. Kjempelekker!!!
    Digger fargene du har brukt da!! Nydelig!

    SvarSlett
  8. Så vanvittig fin den ble Bente... og så anderledes enn den jeg fikk med meg hjem.. selv med samme utgangspunkt!
    Stilen din er rett og slett VAKKER! du roer ned, der jeg spruter ut (altså stilmessig) grådig rart og inspirerende å se.
    Life really is a journey, og du skriver så fint om akkurat det.
    Varm klem, og god bedring i heimen!

    SvarSlett
  9. Nydelig layout - og vakre ord:)

    SvarSlett