onsdag 28. mars 2012

"Inky Memories" - Kurs med finnabair

Jeg lever i den troen at jeg ikke har noen stil - altså scrappestil:) Og det er det som gjør scrappinga SÅ utrolig fasinerende for meg. Fordi jeg finner glede og inspirasjon ved å titte i blogger, delta på kurs og gå på treff. Finne ut hva andre gjør, hva de tenker og kanskje jeg kan plukke opp en ide eller to på veien.

Så derfor var det ingen vanskelig avgjørelse å ta da det ble bestemt at Finnabair skulle ha kurs på Scrapperally... da var det bare å begynne å finne ut hvilket kurs jeg skulle delta på... 

 Finnabair er en vidunderlig skjønn dame. Med et magisk talent. Og veldig inspirerende... Bildene er fra kurset som hun hadde om søndagen - kalt "Inky memories"... Siden det ikke var meningen jeg skulle være med på dette, hadde jeg ikke et gammelt familiebilde med... 

Her er LO`en jeg lagde... Den skulle egentlig være i blåtoner... men slik gikk det ikke. Og det er nok det jeg synes er spennende, utfordrende, irriterende og inspirerende... og ligger langt utenfor min komfortsone... Å ikke ha kontroll... Desto (er det et ord - by the way) kjekkere er det å utfordre seg selv:)

 




 


Om dere ser godt etter, kan dere se skrift nederst på LO`en...  
Finnabair signerte den... Jepp, følte meg som en fjortis på autografjakt:P
Det står: 
Thank you for wonderful time! you are amazing!!  <3Finn

Bildet er av Ida og pappa`en:)
 Her er hun litt over året og hadde omsider klart å krabbe seg opp til han. Da var hun fornøyd. 
Og som alltid elsket/elsker hun oppmerksomheten som fulgte med:) 

 Ønsker dere en fortsatt finfin uke... 

6 kommentarer:

  1. Så fin LO Bente, skikkelig skjønn altså.
    Og ja, desto er et ord, det står i ordboka ;)
    Klem fra Trude Julie

    SvarSlett
  2. Det er så gøy å lese innleggene dine:)
    Resultatet på dette kurset også ble kjempeflott:) og lure du som fikk autograf hi hi.
    Bra at Ida er på bedringens vei, og....at du snart får tatt noen nye bilder;)
    Klem:)))

    SvarSlett
  3. Misunner deg skikkelig disse kursene!!!
    Nydelig resultat - denne var TØFF!!:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin LO, og så smart å få autografen av Anna !!

    SvarSlett
  5. Veldig stilig LO du har laget, skikkelig nydelig, liker fargene og alle de søte små detaljene :)
    Kuuult med autografen på LOen !!!
    Big HUG X

    SvarSlett
  6. Nyyydelig, rett og slett nydelig <3 <3 <3

    SvarSlett